Listen To Trinidad & Tobago Radio Free At TriniRadio.NeT
trini shack - trinidad and tobago
Home Trini Guys Trini Girls Chat Trini SMS Mr & Miss TS Trini Radio
TriniShack.com
 Registered Users
   Username:

   Password:
   Log me on automatically next visit?


Gallery Hotlinks

Registration
Forgot password
Member List
Hot or Not Rater
GuestBook
Site Map

Top Images

Highest Rated
Most Voted
Most Viewed
Most Commented
Most Downloaded

Worst Images

Lowest Rated

Top Members

Top Commenters
Top Uploaders
Most Profile Hits
Owners By Hits
Owners By Comments
 Gallery Statistics

Total Members: 29362
Total Images: 29406
Total Rated: 25140
Total Votes: 742000
Total Downloads: 2383982
Total Comments: 150360


 Home/ShoutBox - All Shouts

 Trini ShoutOut BoX
Mr. MaNiaC:
Dam u ppl real hate me jed...lol...
Mr. MaNiaC:
Dick man...anywhere i go ppl does make internet death threats against me...sighh all yuh is sum big cunts yes lol
Mr. MaNiaC:
Take it easy man...you running your mouth like a jammette. Anywey this site is your life..loll and being a jammette is what u do best..live it up man
Mr. MaNiaC:
The message should be shorter than 50 words.
SUPer_SONic:
i believe u ppl have this identity thing mixed up...specialis.killa is bussing d specialis files cuz he recently post pics from facebook of girls clamming that he know them personally....

in other words D SPECIALIS thief d pics...
SUPer_SONic:
whey yeh sey don: blood bath, fuh d blood clot..hahaha..
SUPer_SONic:
lol...Don: truly, yeh doh c something wrong here? i comment on d girl pics, this f**kin jackass take it hard, is like he want to be my bitch that complains on d side.....
Don_Man:
haha Maniac:

check again , is your death yeh smell....
Mr. MaNiaC:
Mr. MaNiaC:
Don man I get a whiff and sniff of yuh mother's cunt wrenk. That shit get me suicidal wee. best ting to do was retreat
Don_Man:
Sonic: haahaaahaaaa: i c d suicidal maniac retreat... i kno wat it woulda come to...rinse em in he own blood mann....

lollll.......
Mr. MaNiaC:
Donna like yuh run into a lime tree or what? How yuh face so sour...hahahahaha
SUPer_SONic:
Don: i kno, i kno....to tell yeh d truth i wouldn't mine doing it all over again...lol...
Don_Man:
Sonic Bredda:

i c where this is leading, let me remind u, bollywood chat, guyana chat,and u know all the rest.....
SUPer_SONic:
yeah man...

specialis.kila...buss up he profile jed...

give em everything except mercy..lol...

 
« First page  [Previous]  ...  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  [43]  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  ...  [Next]  Last page »


 

Images per page:   


Copyright 2006 TriniShack.com | All Rights Reserved | Legal Disclaimer
 Network Websites:
 TriniRadio.NET | TriniChat.NET | iTrini.NET