Don't Forget To Visit The Trini Chat Room
trini shack - trinidad and tobago
Home Trini Guys Trini Girls Chat Trini SMS Mr & Miss TS Trini Radio
TriniShack.com
 Registered Users
   Username:

   Password:
   Log me on automatically next visit?


Gallery Hotlinks

Registration
Forgot password
Member List
Hot or Not Rater
GuestBook
Site Map

Top Images

Highest Rated
Most Voted
Most Viewed
Most Commented
Most Downloaded

Worst Images

Lowest Rated

Top Members

Top Commenters
Top Uploaders
Most Profile Hits
Owners By Hits
Owners By Comments

Image Info

Added by:
Hits:
903
Downloads:
132
Postcards:
0
File size:
47.5 KB
Resolution:
640 x 480 Pixels
Date:
11.12.2006 20:03
Rating:  4.33 [12 Vote(s)]

 Gallery Statistics

Total Members: 29782
Total Images: 29406
Total Rated: 25165
Total Votes: 750359
Total Downloads: 2517426
Total Comments: 150399


 Home/Fellaz/TKLILDEVIL HIMSELF
 
TKLILDEVIL HIMSELF
 
TKLILDEVIL HIMSELF

Rate this image: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

    
 
me and meh cousin liz me befor the boat ride and the boat never show up TKLILDEVIL HIMSELF TKLILDEVIL2 rum till i die


Tell A Friend About This Page! Send This Page To A Friend!

 description
NOT CUTE! TRUE DEVIL! LOL

FOR D LADIES, I'M SINGLE!
 tags

Found: 4 comment(s) on 1 page(s). Displayed: comment 1 to 4.
 


Author: Comment:
~*kigeri*~
Member

Join Date: 12.01.2006
Comments: 809
^^

dat mus b dey for style but he lookin ariteish

12.12.2006 10:49 Offline ~*kigeri*~
insan5_zo5
Member

Join Date: 27.02.2006
Comments: 354
..

u rellll cute i nah c in anything devilish bout u...

12.12.2006 18:42 Offline insan5_zo5 shivi-j at hotmail.com
!~saliva~sucker~!
Member

Join Date: 15.12.2004
Comments: 113
u look nice

sweet Lipz dare



13.12.2006 14:45 Offline !~saliva~sucker~!
TKLILDEVIL
Member

Join Date: 19.11.2003
Comments: 88
hello!

THANKX! but i am single and not really looking... sorry ladies, i wanna just make friends until i find a true nice girl who can live up to my standards and not play d ass with me, cuz i got my heart torn badly! ight so hit me up. and the ring is there cuz that time i was engage and also i still keep it there to show girls that im taking an trust meh yah girls ain't care ya just want me still.... which is nice but only few and deal with me.

13.12.2006 17:17 Offline TKLILDEVIL TKLILDEVIL at HOTMAIL.COM




Previous image:
me befor the boat ride and the boat never show up

 
 Next image:
TKLILDEVIL2


 

Images per page:   


Copyright 2011 TriniShack.com | All Rights Reserved | Legal Disclaimer
 Network Websites:
 TriniRadio.NET | TriniChat.NET | iTrini.NET