iTrini.NeT, The iTrini Network Home
trini shack - trinidad and tobago
Home Trini Guys Trini Girls Chat Trini SMS Mr & Miss TS Trini Radio
TriniShack.com
 Registered Users
   Username:

   Password:
   Log me on automatically next visit?


Gallery Hotlinks

Registration
Forgot password
Member List
Hot or Not Rater
GuestBook
Site Map

Top Images

Highest Rated
Most Voted
Most Viewed
Most Commented
Most Downloaded

Worst Images

Lowest Rated

Top Members

Top Commenters
Top Uploaders
Most Profile Hits
Owners By Hits
Owners By Comments

Image Info

Added by:
[ kiki92 ]
Hits:
1155
Downloads:
63
Postcards:
0
File size:
119.3 KB
Resolution:
640 x 480 Pixels
Date:
26.01.2006 21:07
Rating:  4.00 [12 Vote(s)]

 Gallery Statistics

Total Members: 29693
Total Images: 29406
Total Rated: 25160
Total Votes: 748329
Total Downloads: 2501946
Total Comments: 150368


 Home/Ladies/me goin to movie towne
 
me goin to movie towne
 
me goin to movie towne

Rate this image: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

    
 
Wah yah think! Tell meh nah. jus before i left de house me goin to movie towne delia & rosa Me bein me


Tell A Friend About This Page! Send This Page To A Friend!

 description
hey how old do u think i am???????

im................13. if u didnt know
 tags

Found: 13 comment(s) on 3 page(s). Displayed: comment 1 to 5.
 

[1]  2  3  [Next]  Last page »


Author: Comment:
toetiewamie
Member

Join Date: 30.10.2004
Comments: 1887
rel indian boi

26.01.2006 21:10 Offline toetiewamie
TinyPsycho
Member

Join Date: 01.01.2001
Comments: 2849
hmm

on second look... i doh like d print on ya skirt. it kinda very hideous lol... butcha stil look okay besides dat

26.01.2006 21:40 Offline TinyPsycho
alcokronixx
Member

Join Date: 05.01.2006
Comments: 104
well....

girl u look like u lack some self confidence,

but u ok.

come nah, jus be urself a believe in urself

26.01.2006 21:47 Offline alcokronixx riazali_boh at yahoo.com
sweetlil bitch
Member

Join Date: 13.09.2005
Comments: 1074
hmmm

i loss for words so i goin

26.01.2006 23:33 Offline sweetlil bitch
Badasstrini
Member

Join Date: 28.02.2005
Comments: 2624
aye

wah movie u goin an see?

lemmie tell u if u din kno dem kinda chair legs does open out an u does endup on d floor real fass.

double up

27.01.2006 00:17 Offline Badasstrini bonezman21 at hotmail.com

[1]  2  3  [Next]  Last page »




Previous image:
jus before i left de house

 
 Next image:
delia & rosa


 

Images per page:   


Copyright 2011 TriniShack.com | All Rights Reserved | Legal Disclaimer
 Network Websites:
 TriniRadio.NET | TriniChat.NET | iTrini.NET